cesar bence c.ronaldo-ronaldinho-lampard-gerrard kimse ronaldinho kötü demesin siz oynatamıonuz adamın yaratıcılığını ve serbest rolünü açın takımı yoktan var edio
JoE CoLe abi ronaldinho bence forvette daha iyi orta sahada da iyi ama adamın önünün boş olması lazım teknik biri ama orta saha var onu geçti savunma wr bence forvet daha verimli onun için