aliss.46 yaa arkadaslar ben chelsea ile menager moddaydım. 2-3 hafta geçti (o zamana kadar hiç bir problem yok) next match diyorum hata raporu veriyo ve oyundan atıyo. diğerlerini denedim (kick off falan) herhangi bir problem yok. lütfen yardım