Neden katılım az demişsin emre kardeşim. Bence;
1. Gol yarışmasının herhangi bir ödülü yok. :)
2. Çoğu kullanıcı kotalı internet kullandığı için program gerekli olduğundan indirp hem uğraşmak, hem de kotasından gitmesini istemez.:)
3. (Kendi adıma) Bir de dediğin gibi utanmak değilde youbete galiba sitenin ismi, PES videolarındaki golleri gördükten sonra en az onlar kadar güzel goller atmak isterim ben şahsen. Ama benim de kapasitem belli yere kadar kadar. 4-5 aydır oynuyorum ama 6 ncı seviyede zar zor maç kazanabiliyorum. (2 nci seviyede atılan golün bana göre değeri yok.Kişisel görüş kızmayın:)
3 ncü madde hariç ilk iki madde zaten katılımı oldukça etkiliyor kanaatimce.
Ama şöyle bir şey olabilir miydi bilemiyorum. Direkt olarak folder 1 de bulunan gol kayıt dosyasını biz uplaod etseydik. (Rapid, paylaş vs.) Tabi bu dosyayı yarışmayı düzenleyen arkadaşlar teknik olarak açıp izleyebilir mi? Bu mümkünse yönetimce kabul de görürse katılım biraz daha artardı galiba:)