adriano6 arkadaslar acaba video editliyebilecegim bi program söylüyebilirmisiniz?yani logo ekleyip effektler yapabilecegim. simdiden saolun :D
03Gs1905 Windows Movie Maker 2 TMpeCeng Virtual Dub İntervideo ve Macromedia'nın suitelerinde de işine yaracak programlar olacaktı.. :)
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: yigit_gs_41 6600da mp3leri zil sesi yapan ogg codec i bulamadım da arkadaşlar:) biliyorsanız başka ? atacağın mp3 lerin "id3v1 tag" ve id3v2 tag" ların açık olmasına ve ordaki bilgilerin boş olmasına dikkat et.. Tıkla..
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ Orjinal Mesajı Yazan: yigit_gs_41 6600da mp3leri zil sesi yapan ogg codec i bulamadım da arkadaşlar:) biliyorsanız başka ? atacağın mp3 lerin "id3v1 tag" ve id3v2 tag" ların açık olmasına ve ordaki bilgilerin boş olmasına dikkat et.. Tıkla.. sağolasın sezai abicim:)
..Nicklas.. deep freeze ve türevi programlar arıyorum kurulumunu da bilen biri olursa güzel olurdu :D
cracks çağatay al http://www.bilgiportal.com/v1/idx/38/339/Yazlm/makale/deep-freeze-resimli-kurulum-anlatm-ve-download-.html ekinci. http://www.bilsag.com/bilgi_al.htm formu doldurarak indir.crack paylaşımı yasak fazlada aramadım zaten cracki:)
bart_ Galiba tamamen sildiğimiz programları(geri dönüşüm kutusundan sildiğimiz) tekrar geri alabilen bir program vardı. Nerden indirebilirim ? Tabi eğer var ise.
aykut54gs arkadaşlar kaspersy anti virüs 2006 programı istiyorum sınırsız bulabilirmsiiniz yada 2008 e kadar falan
sercan1903 Arkadaşlar cd veri kurtarma programı arıyorum,cd içinde çok önemli resim ve dosyalar var lütfen yardımcı olun!!!