Kokane Orjinal Mesajı Yazan: cracks Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Bana videolardan ses kesmek icin program lazim. Eger varsa bana Özel Mesajlabildirilsin lütfen. Bu konu cok karisik. movie maker'dan videoyu aç video sesini kıs..bu kadar:) ama belirli yerleri kesceksen bildiğim prgral var fakat aklıma gelmiyo.rastlarsam koyarım @crossower http://www.softpedia.com/screenshots//Universal-Vista-Inspirat-Brico-Pack_2.png bundan bahsediosan http://download.softpedia.com/software/desktop/Pack_Vista_Inspirat_1.1.exe ;) :D:D:D:D Ya sen yalnis anladin yada ben anlatamadim. Yani ben cut yapmak istiyorum. Mesela FB tezahürat videosundaki sesi mp3 olarak kaydetmek istiyorum.
Kokane Orjinal Mesajı Yazan: cracks haa :D bi dk onun progu vardı arşivde bulunca koycam:) Ne oldu, bulamadinmi Hamit kardes :)
cracks ufak bi araştırma sonucu buldum;) Video Converter Buda animasyonlu anlatımı..özelliklerin hepsi anlatılmış.. Burdan animasyonlu anlatım..
CrossOver videoları **tam olarak çeviren** 3gp converter lazım.bulabilirseniz süper olur.hamit senin verdiğin 2 dk çeviriyomuş:)
MoNSTeR1907 Orjinal Mesajı Yazan: kartalmurat Bazı silemediğim klasörler var.Onları silmeye yarayan bir program var mı? Your Uninstall 2006 var ben onu kullanıyorum ve silemediğim tüm klasörleri sildim. Sanada öneririm...
phatuphatu Arkadaşlar Bana Microsoft Acces Programı Lazım Onu Nerden Bularbilirim Çok Acil Lazım Yaa :confused:
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: cracks office paketini indirmen gerekiyo..tek kurulum dosyası yok :( neyse bilgi için de saol hamit abi ;)
emrah44 facegen modeller v3.0 nerden indirebilirim. ama v3.0 olcak. ulan arap sitelerine bile girdim çalışan bir link yok.
cracks Digital Sound Recorder http://www.digitalsoundrecorder.com/download/digitalrecorder.exe office illegale girio:)