Orjinal Mesajı Yazan: c o n q u e r o r
arkadaşlar biraz saçma gelcek ama PC ortamında çizgi film yapılabilir mi fikri olan var mı???yapılırsa programları var mıdır acap
3Dmax ve Benzeri Programlar İle Yapılabiliniyor.Bu Sene Okulda 2 Arkadaş Proje Olarak Yapmışlardı Ufacık Bişey.Ama Çok Zor Olduğunu Söylediler.Kısacası Bu Konu Hakkında Sağlam Bir Eğitim Alınması Gerekiyor.
Programı Bulduğum An Buraya Eklerim.