Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: FreeZinG BLoW Bana AVİ Formatını çalıştıran bir media player lazım BS player.
phatuphatu arkadaşlar fotoğraflarımı bir müzik eşiliğinde bir video haline getirip 10 dk lık bişi yapıp aileme izletmek istiom böle bi program bulunur mu ?????
Immune Orjinal Mesajı Yazan: c_as17 mp3 lerde insan sesi ile müziği ayırmak istiyorum program bilen varmı yuh böle bişey var mı yaa :eek: ? Bunun olabilmesi için programda yapay zeka olması lazım değil mi?
Immune Orjinal Mesajı Yazan: FLoRaSaN bana ekran kartı hızlandırmak daha verimli çalıştırmak için driver lazım.nvidia marka. http://soccercenter.net/forum/konu/69191/Nvidia-Forceware-Drivers-91.31/ Bu senin işini görür sanırsam..Ne kadar hızlı çalışır onu bilmem ama en son driver..
FLoRaSaN Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Orjinal Mesajı Yazan: FLoRaSaN bana ekran kartı hızlandırmak daha verimli çalıştırmak için driver lazım.nvidia marka. http://soccercenter.net/forum/konu/69191/Nvidia-Forceware-Drivers-91.31/ Bu senin işini görür sanırsam..Ne kadar hızlı çalışır onu bilmem ama en son driver.. teşekkürler ama resmi site olsa iyi olurdu:)genede saol;)
Immune Orjinal Mesajı Yazan: FLoRaSaN Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: FLoRaSaN bana ekran kartı hızlandırmak daha verimli çalıştırmak için driver lazım.nvidia marka. http://soccercenter.net/forum/konu/69191/Nvidia-Forceware-Drivers-91.31/ Bu senin işini görür sanırsam..Ne kadar hızlı çalışır onu bilmem ama en son driver.. teşekkürler ama resmi site olsa iyi olurdu:)genede saol;) Zaten ordan da resmi siteye yönelceksin merak etme sen ;)
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: cihat_kara_52 Orjinal Mesajı Yazan: FreeZinG BLoW Bana AVİ Formatını çalıştıran bir media player lazım BS player. Kullanacaksanız prosunu kullanın.Free versiyon yanında ekstradan reklam programı yüklüyor.Zararsızda olsa ne gerek var değil mi yane?
Thor Orjinal Mesajı Yazan: FreeZinG_BLoW Bana AVİ Formatını çalıştıran bir media player lazım VLC Media Player. Format dert etmezsin:).
Anxiety Firefox temalarını nerden bulabilirim. Bide güzel bi tv programı sölerseniz sevinirim.BvT artık çok kötü oldu.
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: ManiacMete_ Firefox temalarını nerden bulabilirim. Bide güzel bi tv programı sölerseniz sevinirim.BvT artık çok kötü oldu. https://addons.mozilla.org/themes.php?app=%7bec8030f7-c20a-464f-9b0e-13a3a9e97384%7d