crdsa Beyler Bana Bir SS Programı Lazım..Şimdi Pek Vaktim Yok,Forumu Gezemeyecem de Biriniz Bir SS Programı Linki Verseniz Muhteşem Olur.. http://www.free-screen-capture.com/fscsetup.exe Hem resim hem de video için kullanışlı, beğendiğim bir program.
Lumos Beyler Bana Bir SS Programı Lazım..Şimdi Pek Vaktim Yok,Forumu Gezemeyecem de Biriniz Bir SS Programı Linki Verseniz Muhteşem Olur.. http://www.free-screen-capture.com/fscsetup.exe Hem resim hem de video için kullanışlı, beğendiğim bir program. Çok Saol Ozan Abi
asisair fotoğrafta istenmeyen diğer insanı silebileceğim bi program arıyorum.. yardımlarınızı bekliyorum :) işim acil de :D
Mustang.Q7_ Arkadaşlar silah abinin yamasını indireceğimde download hızım çok yavaş ve hatlardandır galiba netim sürekli gidip geliyor. Bana downloadı hızlandırabilecek,net gittikten sonrada download'a devam edebilecek bir program lazım. Al Kerem. Hayrını gör... http://www.freedownloadmanager.org/downloads/brute_force_info/ Syfada bulunan "download" simgesine tıkla. Sonra başka bir siteye yönlendirecek seni. 1-2 saniye bekle- download otomatik olarak başlayacak... Bu program virüslümü? Pc'ye zarar verirmi acaba?
OziLy Sana İnternet Download Manager'i (İDM) öneririm.Fakat 30 günlük deneme sürümü sanırım bu. http://www.internetdownloadmanager.com/download.html
Mustang.Q7_ Ozan Tanil De Moreira;1662883Sana İnternet Download Manager'i (İDM) öneririm.Fakat 30 günlük deneme sürümü sanırım bu. http://www.internetdownloadmanager.com/download.html Denedim 4 günü kaldı. Ve ayrıca TSL & Bank Asya v2 bi RS'ye bide upload.to'ya yüklenmiş IDM'de de bu iki site için sonradan devam etme yok. Benimde internetim gidip geldiği için hiç denemiyorum bile.
Mustang.Q7_ **Arkadaşlar flood için özür dilerim ama İnternet Download Menager'in 5.17 veya daha eski sürümünün linkini verebilirmisiniz?**
Piazon Arkadaşlar flood için özür dilerim ama İnternet Download Menager'in 5.17 veya daha eski sürümünün linkini verebilirmisiniz? http://www.internetdownloadmanager.com/idman517.exe
Mustang.Q7_ ToLgA_;1668187 Canturk.;1668155Arkadaşlar flood için özür dilerim ama İnternet Download Menager'in 5.17 veya daha eski sürümünün linkini verebilirmisiniz? http://www.internetdownloadmanager.com/idman517.exe Bu linkte direk 5.18'i indirmeye başlıyor. 5.17 değil.
Hqmi Bilgisayara 4-5 gün önce format atmıştım. Oyunu yükledikten sonra yedek olarak aldığım Sports Interactive klasörünü Belgelerim'e atmıştım. Bugün Belgelerim'i açtığımda 2 tane Sports Interactive klasörü gördüm. İkisini birleştirmek mantığıyla birini masaüstüne kes yaptım. Sonra içindekileri Belgelerim'deki klasöre attım. Taşı vs dedikten sonra herşeyin gittiğini gördüm. Logo forma vs yedekte varda oynadığım kariyer gitti. Nasıl kurtarabilirim veya kurtarma şansım var mı? Yardımlarınızı bekliyorum.
Piazon Arkadaşlar flood için özür dilerim ama İnternet Download Menager'in 5.17 veya daha eski sürümünün linkini verebilirmisiniz? http://www.internetdownloadmanager.com/idman517.exe Bu linkte direk 5.18'i indirmeye başlıyor. 5.17 değil.
Hqmi @Hqmi: Silinen dosyalar için kurtarma programları var. Buradaki programı deneyebilirsin. Senin verdiğinde dahil birçok programı denedim ama olmadı. Tam umutlarım bitti derken normal bir arama yaptım ve klasörü buldum. :) İlgilendiğin için sağol.
Dio Hudson Winamp'a alternatif , bol özellikli , kullanışlı , şöyle şarkı sözlerini vs. bulabilen bir program arıyorum. Önerileriniz var mı ?
DoHaVO Adobe Photoshop CS4 varsa ama lütfen sağlam olsun.Kaç gündür photoshopsuz yaşıyorum :D..Partı 5i geçmezse tuz biber olur.Lütfen mümkünse 5 partı geçmesin.Şimdiden teşekkürler.
Hqmi Şöyle bir program arıyorum. Örneğin scn, facebook, twitter gibi siteleri önceden programa kaydedeceğim. Programı açıp siteleri aç dediğimde de tek tıklamayla Firefox'da açılacak bu siteler. Böyle veya bunun gibi bir program var mı?
3mr3_08 Beyler bana Esed Nod32 sınırsız virüs programı lazım.. bazı sitelerde var ama trojen li.. saglam bir yer varmı indirebilceğim.. yardım ederseniz tesekkür ederim
Exvision Beyler bana Esed Nod32 sınırsız virüs programı lazım.. bazı sitelerde var ama trojen li.. saglam bir yer varmı indirebilceğim.. yardım ederseniz tesekkür ederim İstediğin paylaşım yasa dışı olduğu için pek medet umma diyorum :)