arkadaşlar aylar öncesinde tsl nin fifa07de olduğunu öğrendik.ve fifa07 oyununu daha da heyecanla beklemeye başladık.hemen çıksın!ya ne zaman çıkçak bu fifa?gibi düşünceler geçti aklımızdan ama ea sportsa da hak vermek lazım yeni formalar tümüyle çıkmadı.+transfer sezonları bitmedi.+bazı ligler başlamadı vs.
+yeni elenen tslmizde forma,face ve stad yapımları devam ediyor.ayrıca almanyada yıldızlaşan her kıtadan insanlar oyunda yerlerini alıyorlar bazıları faceleri ile birlikte.bunların tamamlanması ve oyunun tamamen hazır olması biraz uzun hikaye.bu nedenle fifanın biraz geç çıkmasının ligimizle alakası olduğunu düşünüyorum.ama bence bu bizi üzmez.daha da sevindirir adamlar uğraşıyor diye..geç olsun güç olmasın;)