Orjinal Mesajı Yazan: SkyJacker.
Orjinal Mesajı Yazan: yakisikli_M
Bende joistik aldım fakat görmedi ne yapmam gerikiyor :( bilmiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz...
aldığın gamepad in yanında cd vermiş olmaları lazım . o cd yi kur pc yi tekrar başlat o zaman olacaktır ;)
yok dostum adam vermedi alırken sordum cd si yok mu bunun dedim adam direkt görür dedi sen tak dedi ama bende görmedi bayram bitsin adamın ziyaretine gidecem zaten :mad: yinede araştırıyorum belki başka driver yüklesem olurmu diye ;). yinede ilgilendiğin için teşekkür ederim dostum..