Orjinal Mesajı Yazan: Cesc
Saçma sapan bi konu..
soccercenter'ın bol mesajlı üyelerinden konu geçmedi çünkü mükemmel bir konu değil :) , ama burası bir forum ve bu tür konular hakkında fikir alşverişinde bulunurak fifa öncesi kendimizi tatmin etmeye çalışıyoruz.
Evet saçma derseniz ben böyle titrerim , evet ben buyum :)