_FT_9 Umarım koyarlar kupa töreni pes de ne güzel madalyayı filanda gösteriyo bundada öyle olur inşallah
CIM_BOM_BOM_1989 Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Saçma sapan bi konu.. kim konu acsa illa bisey diyosunuz yaa bu ne be kardesim:rolleyes:
Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Saçma sapan bi konu.. katılıyorum her merak ettiginizi konu olarak acıonuz i bare bende bi konu acayım fifa07 de kar yagma warmı die olmuo bence
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: XI_mQQnLighT Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Saçma sapan bi konu.. katılıyorum her merak ettiginizi konu olarak acıonuz i bare bende bi konu acayım fifa07 de kar yagma warmı die olmuo bence abicim o senin düşüncen ben konuyu açan her kimse onu savunuyom olabilir merak etmiş açmış bi konu o konu hakkında bilgi almaya çalışıo ama senin düşüncene de bişi diemicem ;)
Ultra konu hiç saçma deil... bu oyunun büyük bir eksigiydi.. düsünüg canigisi yeyip bir kupa alirsigis ama diger maçlardan nerdeysa hiçcir fark yokms gibi biten bir oyun... çok kötü yaws..:( ...
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: Ultra konu hiç saçma deil... bu oyunun büyük bir eksigiydi.. düsünüg canigisi yeyip bir kupa alirsigis ama diger maçlardan nerdeysa hiçcir fark yokms gibi biten bir oyun... çok kötü yaws..:( ... yani...
_FT_9 Bencede hiç saçma bir konu değil zaten bende olmasını istiyorum kupa törenin ne bu FIFA 06 da kupayı alıyorum kupa hiç görünmüyo hatıra fotoğrafı çektiriyolar bitiyo ama pesde madal takıyolar kürsüde sonra kupayı alıyolar pesin o yanı süperrrrrr
phatuphatu ewet PES de çok iyi kupa törenleri ama bi düşünsenize siz şampiyonlar ligi kupası ile türkiye kupası için aynı mı sewinirsiniz..
Starbury bana görede adam gibi bir kupa töreni olmalı kupanın önemine görede 2-3 çesit olursa daha güzel olur şöyle kupamızı alınca seromonisini oturup izleyelim gururla:cool: