türkiye ligi bence yıllar önce konulmalıydı oyuna.Bakın,Galatasaray'ın Uefa Kupasının aldığı 2000 senesinin akabinindeki oyundur fifa 2001. Ve türkiye ligi yoktur. Fifa 2000de ki galatasarayın olmama faciasına değinmiyorum. Ama sanırım bu yıllar EA nin amatör yıllarıydı. Her neyse..
bence bu oyunda Şükrü Saraçoğlu mutlaka olacaktır. Eğer şansımız varsa İnönü de olur. Adamlar Ağustos'un 20 lerine geldiğimiz zamanlarda kadro işlemini sonlandırıyorlar. Fenerbahce' nin bu döneme kadar yapacağı 2 flaş transfer,onları Şükrü Saraçoğlu'nu yapmaya iter,ancak geç olduğu için yetiştiremeyebilirler. Onların hatası değil yani. Fenerbahce'nin hatasadır. Eğer bu yılki ligde takımlarımıza,hani abartmayalım Fenerbahçemize gereken önem verilmezse,bu yine Fenerbahçe'mizin suçu olacaktır. Eğer bu döneme kadar adam gibi 2 yıldız alınsaydı,bence EA şimdiki ligden daha kaliteli bir lig yapabilirdi. Bir lifde oynayan yıldız sayısı,o ligdeki kalite miktarını artırır ve dünya medyasının ve futbolseverlerin ilgisini çeker. Her neyse...
Sonuç olarak genel kanaatim şu yönde;eğer fenerbahçe ya da başka bir klübümüz,(örneğin bu yıl beklenen transferi yapamayan Galatasaray)eğer yıldız oyuncu getirirse inanın EA bu işi daha da bir gvenle ve daha büyük gayretle yapar. Galatasaray'a Vogel gelse,Beşiktas Ailtondan kurtulup Ze Roberto'yu getirse,Fenerbahçe 2 tane yıldız alsa bakın görün neler oluyor. Trabbzon gerekeni yaptığı için ona değinmedim
Saygılar...