arkadaslar bende 32 mb ekran kartı ve 512 mb ram var ve ben bunları yükseltmek icin ikisinden birini alıcam.ram şu an bana yetiyo ama genellikle fm oynadıgım icin ram çok gerekli oluyo.oynadıgım tek oyun fm oldugu icin ekran kartına pek ihtiyacım yok fm'de zaten yüksek bi ekran kartı istemiyo.yani sorum şu 128 mb ekran kartımı alıyım yoksa 512 ram mi alıyım.ben ramdan yanayım ama siz ne dersiniz?(acaba konuyu fm forumunamı acsaydım:P)