carrusca'yı bekleyip görürken arda'yı bi daha göremeyebiliriz. sağda sabri, hasan gibi alternatifleri varken ne kadar formunda olsa da bu iki oyuncuyu kesmek kolay değil. gerets onu solda 2-3 maç daha oynatsa türk basını hemen giricek devreye carrusca kulübede oturmak için mi alındı diye. daha bi de aydın var of of bu transfer politikası..
her neyse maç konusundan baya saptım toparlayım. maçın 90 dakika olduğunu unuttuğumuz anda peş peşe 2 gol soğuk duş gibiydi. bi de bu maç gösterdi ki artık ergün'e de bugüne kadar verdiği hizmetlerden ötürü teşekkür edilmeli.
edit: 4.torbadan gireceğiz
http://home.wanadoo.nl/g.mentink/seedings%20Europacup%2006-07.html