Öncelikle Muhteşem Gollerini Bizlerle Paylaşan Tüm Arkadaşlarıma Teşekkür Ediyorum.
Tüm Katılımcılarımızın Gollerini Birleştirip Upload Etmeye Başladım.Kısa Bir Süre Sonra Yayına Vereceğim.
Bu İlk Yarışma Kesinlikle Bize Tecrübe Olacaktır.
2.Yarışmamızda Üyelerimizden Sadece Oyunun Save Dosyasını İsteyeceğim.Çünkü Bu Şekilde Bazı Görüntü Uyuşmazlıkları Oluştu.Ben Elimden Geldiğince Kaliteyi Yüksek Tutmaya Çalıştım.
Oyunun Save Dosyasını Gönderdiğiniz Takdirde Hem Sizin Açınızdan KOlaylık Olacak Hemde Belli Bir Düzen Sağlanacaktır.
Yukarıdaki Mesajlarımda Belirtiğim Arkadaşlar Video Gönderdikleri Halde Nick"lerini Yazmadıklarından Dolayı Yarışmaya Kabul Edilmemiştir.2. Yarışmada Bu Sorunlarıda Ortadan Kaldıracağımıza İnanıyorum.
Yarışma İle İlgili Tüm Öneri,İstek Ve Eleştirilerinizi Bu Konu Altında Dile Getirebilirsiniz Arkadaşlar.