theboy abi yuhhh bee öldüm gülmekten yaaa bu adam aştı abi artıkkkk:D:D:D ne bu ümit karan 1 pastırma 2 ishal 3 yuhh be kardeşim bu kdrda olmaz yaa :D:D bakalım daha neler görcez;)
_TaYFo_ Ata Demirer'in deyimiyle bu Erman ile Şansal'ın programına bir mangal eksik.Tam kafayı bulurlar o zaman:)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: cracks şu programda bide ismail yk olsa hgarika olu..şarkılarıyla renk katar:D Fikirlerine hayranım ;)