Bence GS ve FB'de ortalama ilk 11'in tamamının facesi olur diye düşünyorum. Beşiktaş'ı bilemem sadece yıldızlarının vardır Kleberson, Delgado Ricardinho sayısı 5'i geçmez zaten Trabzonspor 1 yada 2 anadoludan çıkabilir. Çoğu milli takımlarının önemli oyuncuları. Faceler çok olacaktır diye düşünüyorum. Emin olduğum şey UCL'de oynayan takımlarımızın faceleri çok olmalı.