bjk li kardes biliyorum ama ben obur oyuncularin siradan oldugunu biliyorum eger hepsine istesek heh, servet, onder falan filan da olmali ama laf bunlar,
hatirliyorsun gecen sene en cok face orjinal olarak bjk deydi:
carew,ailton,okan buruk,sergen yalcin, kleberson
ama hepsi kayboldu gitti tek bu kaldi, nobreyi yapmazlar,, nobreyi yaparlarsa
avrupada rusyada oynayan cok oyuncu var carvalho, son son son lar dolu avrupada onlara da yapmalari ggerekir, nobre siradan bi oyuncu,
ama bildiginiz gibi turkiyeden sadece atak oyunculari face alabniliyor, kotu olan bu iste...
yani tumerin milli maclari son maclar avruapda goz onune alindi, dunyadaki en zor eleme grubu bizim gruptu, turkiyenin yani :D
tumer belki oyuzden, hem appiahin face yok, o siradan siyahi oyun ici faceleriydi, fifa 2006 da appiah yok, sen yapilan yabanci bi patchtan bahsediyon galiba arkadas, o orjinallle hic alakasi yok ama :)