Beyler biraz insaf edin photshop 7 le ancak bu kadar oluyo ayrıca umut ve marcelinho benim acımdan aralarında en iyiler ayrıca neden emre91 yazıyo çünkü benim scy deki adım Emre91 ben bundada adımı o yapcaktım ama baskasında olduğu için yapamadım linkide önce hazırladığım için arada kaynadı...kusura bakmayın
LÜTFEN EMEĞE SAYGI Hiç Değilse Bi Teşekkür Et
Coca Cola İçme İçirtme İsraili Boykot Et Lübnandaki Yavrulara Sıkılan Kurşunlara Sen De Ortak Olma