Passenger Maçtan sonraki röportajda Bülent Demirleğin söledikleri: 1 numaralı yardımcı hakem bana Stephan Appiah'ın Emre'ye tokat attığını söyledi.. Ve bende bunun için Appiah'ı oyundan attım dedi.. yorum sizin...
Makaay hakeme gözlük eline sözlük mü desek ne desek.öyle aptalca bi karara anca böyle aptalca bi şey söylenir...
SuperBamm hehehe hakem iyice saçmaladı. Stadyum'da görüntüleri izledim 1 numaralı yardımcı hakem ııııııı stepen(aynen böyle) appiah ın emre toramana (uzun bi bekleyiş) tokat-attığını söyledi