sdogan19640101 doslar online veya multide oynadımız zaman oyun çok agırlaşıyor .sistem p.4 1700 ekrankartı ati 9200 acaba yetersizmi geliyo ses kartını kapayınca biraz hızlanıyo bilgisi olan arkadaşlar bir el atarsa sevinirim . şimdiden teşekkürler
Gökhan Evet Online Olarak Oyun Çok Ağır. Düzgün Bir Şekilde Oynayabilmek İÇin Hızlı Bir İnternet Bağlantın Olması Gerekiyor.
sdogan19640101 ondan oldugunu sanmıyorum internet hızı zaten 1.0 Mbps yeterli zannedersem ilgive alakandan dolayı teşekkürler.
W0LF TTNet hıza 1024 KB demesine rağmen şuan en iyi kişi 890 kb internete sahip.Ayrıca sürekli gidip geliyor.FIFA için ise bir kere gitmesi yeterli.Gidince bağlantı kopuyor...
GencFB33 çözümü şudur. çözünürlük 640*480 ve detail low olcak. diğerlerinde ne olursa olsun oyun kasıyo.
e.aykut bilgisayarının ayarlarını tam olarak yaptığından emin olun internet hızı ile ilgili değildir bana kalırsa işlemcisi kaç ?
e.aykut işlemcisi en azzz 2.40 fazla olması gerekir. yoksa oynamayı versin tamammı sdogan kardeşim ancak o zaman uçar onlinede :)