İyi Delgado yokken Beşiktaş kötü oynadı bu doğru. Ama bu transfer için eğer yabancı olacaksa öncelikle yabancı sınırı var ne durumda bu bilmiyorum. Sonra bonservis ücreti ve oyuncunun yıllık ücreti var bunlar ne olacak? Yerli bile olsa yine bu ücretler var. Unutmayın Beşiktaş bir Manchester United, bir Real Madrid değil istediği zaman istediğini alsın.