Medyanın fenerbahce düşmanlıgı aşikar.bunun sebebide fenerbahcenin basta fbtv,fenerbahce org,fenerbahce dergisi gibi kendi resmi organlarını kullanması.fenerbahce ile ilgili haber alamayınca fenere düşman oldular.sahsen benim cokta umrumda degil medya,federasyon gibi daha önemli sorunlar var asılması gereken.ama tabi türkiyede medya büyük güc,bir cok insanın aklına girebiliyor bu yüzden ilişkilerin iyi olması lazım...