hasan_afyonlu arkadaşlar indirdim ama ne işe arıyo nasıl yüklencek bilmiyorum bilen varsa yardım etsin
hasan_afyonlu he bide bende tsl takımlarının forması var ama kullanımıyorum bununla kullanılıyo dediler ama nasıl bilmiyorum yardım ederseniz sevinirim saygı larım la
hasan_afyonlu yardıııııııııııııııııııııııııııııııııııııımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PF.Napster Arkadaşım sayfayı alt üst etmişsin. Kitserver dosyasını pro evolution soccer 5 klasörüne koy.Kitser içindeki setup a bas ve mnüden install yap bu kadar.