Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17
Orjinal Mesajı Yazan: W0LF
Ya bizim gençler oynasa fark atarız ;)
ya hocam işte böyle yapmayın yaa.Bu konuşmalarla geçen tromso faciasında en çok moraran bendim şimdi böyle konuşulmasını istemiyorum.Lütfen büyük konuşmalayım..
Abi gençlerin çoğunlukta oynadığı hazırlık maçlarının görmedin mi? Hep rakip sahada, sürekli rakibi bunaltan, doğru düzgün atak yaptırmayan bir takımdık.