http://www.metacafe.com/watch/143078/scary_elevator/:D:D:D:D
çok gsl saol
pek beğenmedim:o ama sağol
Arkadaşım mizah forumunu süs diyemi koymuşlar oraya!
Kopmadım , paramı geri istiyorum
Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne Kopmadım , paramı geri istiyorum
Orjinal Mesajı Yazan: Frostmourne
Buna koptum :D:D
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: