Arkadas gercekten cok süper bit yama cikartmissin ellerine saglik.
sey benim kücük bir sorum olacakti:
FM06´da kendiniz oyuncu felan yapabiliyormusun editörden felan. hani FM 2003 de vardi Editör diye bir dosya oraya girip yapilabiliyordu ama FM06 da aradim ama bulamadim, öyle bir sey varsa lütfen nerede oldugunu söyleyebilirmisiniz.
Tskrlr