Orjinal Mesajı Yazan: ozankoc130AfRiCaNisM
Bunun gibi Bir şeyi GS li FB foumuna koysaydı hem BAN , Hemde futbol forum cezalısı olacağından eminim..
Anlayamıyorum niye bir yöneticinin özellikle benim yazdığım şeyler bu kadar batıyor sana ve sen gibilere? Gazetedeki haberi almısım,yorum dahi koymamısım niyedir bu sacmalamaların? Artık kendinize gelin sacmalamanın da bir sınırı var.Bu tip milleti geren,galeyana getiren insanları barındırmayacağım bundan sonra futbol forumda bilmiş ol(un)...
konuya gelince kaldırılmış fenerbahce ürünleri...