1-FIFA 06'nın Q+W özelliğindeki orta oldukça estetik hale ggetirilmiş.
2-Kalecilerin aut atışları geliştirilmiş(videoda kaç tane aut atışı var ki)
3-İkili mücadelelerde büyük gelişme var.
4-Top saklama özellikleri geliştirilmiş.
5-Ortasahadan da gol atabiliniyor...(bu olabilen bişeydi kaç defa şahit oldum)
En başta nickim büyük ustaya hayranlığmdan.Avrupa sitelerinde bile Türk'ün gücünü gösterdi ve inzivaya çekildi sanırım.
Alıntıya gelince,Eskiden ortasahadan gelen topa karşılık kaleci normal bir şutmuş gibi davranıyordu.Bu geliştirilmiş
Top saklama ve mücadele(geliştirileceği Joe Booth tarafından da belirtildi Bakınız:Eurogamer röpörtajı) 2. resim ile şimdilik anlatılabilinir.
Tüm özellikler intro videosundan değil hatta büyük çoğunluğu gameplay videosundan.
Videoda şuan bir tane aut atışı var ve EA yetkilisinin resmi sitede yaptığı açıklamalar var bunun resmi sayfanın başında var ona bakabilirsin daha iyi görmek için gameplay videosunu izleyebilirsin.(Çok kısa geçiyor iyi bakmalısın)
Q+W kombinasyonun estetik şekli 19.saniye de.
Ronaldinho'yu tam yakalayamadım.Ama o anda topu sağa doğru çekmiş durumda...
İlginize teşekkürler...


