Sherrif Tümer Fenerbahçe'ye geldiğinde akla gelen ilk soru Alex'le beraber oynayıp oynayamayacağıydı.Görülen o ki bu iki oyuncu oynadıkları iki maçta da iyi peeerformans gösterdiler.Bu uyum bundaki sonraki zor maçlarda da böyle devam eder mi?Şampiyonlar Ligi ön elemesinde ve Şampiyonlar Liginde bu iki oyuncu aynı anda sahada bulanabilir mi?Ya da Zico tercihini bu hangi yönden kullanmalı?
Passenger ***beraber oynamamaları için bi sebep?!?***beraber oynadıkları maçıda gördüğümüze göre..sorunun cwpı bunlar içinde saklı:cool:
Sherrif demek istediğim b36 maçı ve k.erciyes maçları bu soruyu cevaplamak için ölçü olabilir mi? bence 2 rakipte gayet sıradan takımlardı fenerbahce için:D
Makaay Olurda şampiyonlar ligi gruplarına kalınırsa özellikle deplasman maclarında ikisi birlikte oynamamalı diye düşünüyorum.İç saha maclarında ise oynayabilirler.Ben tümer kosmaz,mücadele etmez diyordum ama cok hırslı gercekten...
Kokane Ben hep diyordum, küfür yedigi icin oynayamiyodu BJK'de. Bunu kac kez söylemisti, FB'ye geldikten sonrada söyledi ve bizde canavar gibi. Neden oynamasin ki önemli maclarda. Alex baska yerde Tümer sol kanatta. Neden takim gücünü azaltalim?
Ayrton Senna Da Silva bence ikisi yan yana oynamamalı.eğer oynarlarsa maçın yıldızını seçmekte çok zoırlanırız :)
R2.ScHuMi_1 kesinlikle oynamalı tümer sol kanatta oynar alex forvet arkasında büyük maclarda tek forwet oynayıp 2.santraforun yerine sag kanata daha cok kosan adam koyup acıgı kapatırız