bunu genel bi konu olarak değerlendiriyorum ve kendime göre cevaplıyorum.
eğer bu soru bi kaç sene önce sorulsaydı kesinlikle futbol derdim.ama şimdi bu galatsaray diyeceğim manasına gelmesin.takım futbolun elemanıdır..oynanan oyun futbol.takım onun parçası.şöyle bi soruya benziyo bu.kendinimi daha çok seviyosun annenimi.ortak sevgi futbola bence ama şöyle bi örnek verirsem futbol=takım deyimi çıkıyo ortaya
televizyonda gördüğüm herhangi 2 takımın karşılaşmasını izlemeyebilirim.ama galatasaray'ın maçı olduğu zaman hernekadar kötü futbol oynansada seyrederim.
farkındaysanuız üstteki paragraftada futbola yönelmiştim.ikjisininde farklı değerleri var..
:) karışık yani:)
takım olmadan futbol olmaz futbol olmadanda takım..