İki Arkadaş bi gün azmışlar Karşı kaldırımdan Geçen bi kızı Görmüşler kız da Mütish güzel bi kız.Neyse Bu iki arkadaş koşa koşa kızı kaldırıp ormana götürüyolar
Kız da bas bas bağrıyo ama nafile bunlar çok azmış Kıza tecavüz ediyolar ve kızı ormanda bırakıyolar.aradan 2 gün geçio kız karakola gidiyo anlatıyo ve bunların robot resimlerini çiziyolar sonra Polis yerlerini tesbit ediyolar ve eve baskın yapıyolar,bunları sonra mahkemeye çıkartıyolar ve yargılıyolar,Hakim diyoki
Konuşma hakkı sizde,iki arkadaşdan biri diyoki....
(((Affedin hakim bey Şeytana uyduk o bizi dürttü diyo)))
...Ve Yer Yarılıo İçinden şeyten çıkıo Diyoki ULENNN BUNE BEEE ŞUNLARA BAKK YAPIP YAPIP BENİM ÜSTÜME ATIYOLAR HAKİM BEY ŞUNLARA BİŞEY SÖYLE DİYO hakimde haklısın
şeytan bey..
nasıl:D