Orjinal Mesajı Yazan: LORD OF THE PES
Orjinal Mesajı Yazan: GaSgoine
pesciler dışarı
asıl ayırım yapanlar dışarı birader köpek mi kowuyosun:mad:
Ya bn hiç bi zaman pes forumunda fifacı görmedim.Ayrım fln da yapmıyorm ama burada yıllardır 'fifa pesin yanndan bile geçemez' 'artık PES' gibi saçma sapan yazılar yazıyorlar.
yok eğer pes daha iyi diyosan niye bakıyosun fifa forumuna.
PESCİLER DIŞARI