kaanboz61 Arkadaşlar Bu Kouda Hareketli SCN Userbarları Yapıcam.İstek Verebilirsiniz İlk Başta Kendimden Başlıyim
kaanboz61 Arkadaşlar Yazı Fontunu , Yazı Rengini ve Arkaplan Rengini Söylerseniz Daha İyi Olur. zerberus Arkadışımın Userbarı
Lvnt_Asn banada bilader simdiden saol :)XI farklı renk olsun Xı kırmızı mQQnlight Beyaz olursa i olur :)
anatolian amigo kaanboz banada yapabilirmisin ? amma hem SCN hem fener ve ismimi istiyorum. Mumkunmu acaba ?
anatolian amigo Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? fener için Guzel amma hareketli degil mesela sunlara bakin Bir arkadas yapti bana guzel demi ?:) Ne yaziki bunlari imzalarimiza koyamayiz, diyer sitelerde oluyorda malesef
joga_bonito92 Orjinal Mesajı Yazan: anatolian amigo Orjinal Mesajı Yazan: FaTaL? fener için Guzel amma hareketli degil mesela sunlara bakin Bir arkadas yapti bana guzel demi ?:) Ne yaziki bunlari imzalarimiza koyamayiz, diyer sitelerde oluyorda malesef saol çok beğendim