Orjinal Mesajı Yazan: anatoli3492
abi adamı 2007den sonra ilk 11'de oynatırsan iyi olur ben öyle yaptım 8 tane 20 war
Abi ben napayım Volkan Babacan'ı. Benim dikkatimi çeken en iyi Türk kalwci Polat Keser'di. Oyunun başlarında Galatasaray almıştı. 2010'da Glasgow'a transfer oldu.
Isaksson 1., Proto 2. iyi kaleci.