aboww!dağılın geliyorum!:)
1-hangi taktikte olursa olsun bilgisayarın istediği an 1 veya 2 topla defansın arkasına sarkması,
2-çok gereksiz,salakça,aşırı çalımlar artislikler(şeytan diyo kır ayağını,ki yapıom bazen :) hele bide yetişemezsem ultra sinir oluom!)
3-özellikle deplasman maçlarında hakemin verdiği aptal-salak fauller!
4-arkadan gelen topların çok gereksiz 1 şekilde üstünden atlanılması,ve topun taca çıkması..
5-şutu fln 99 dahi olsa uzaya gönderilebilen toplar,
6-sıfır ve sıfıra yakın mesafelerden aynen öbür tarafa taca atılan şutlar,
7-hiçbir zaman çözüm bulamadığım yarı-otomatik yada otomatik yada ne derseniz,adam seçme olayı!lan adam gole gidiyo,basıom Q ya,seçtiği adam orta sahada!varmı böle iş!
8-görüntüler fifa'nın yanından bile geçemez!
9-6 yıldız oyunda zorlanmazken,3 yıldızda fark yiyebiliyorum o kadar dengesiz bir oyun..
kısacası pes5 dünyanın en kötü futbol oyunu..ama fifa,pes ten daha kötü olduu için en iyi pes5 oluyor yine :)