Sezo1905 arkadaşlar ben face yapıyorum kendi kendime.yalnız yüz hatlarının belli oması için sharpen diye bişey var onu yapmak gerekiyormuş.ben bilmiyorum.şöyle bilen bi arkadaş bana yardım ederse çok ii olur;)
g.hack valla abi bende fifa 06yı yeni yükledim yüz yapmayı falan bilmiyom inşallah cevap veren olur bu arkadaşa