Sezo1905 araştırmalarım sonucu bu siteyi buldum..dediğim gibi çıkış tarihi kesin mi onu tam bilmiyorum site bu:http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B000G8P03S/fifa4fans-21/302-8582531-9047245?creative=6378&camp=1410&link_code=as1 reklam deildir..zaten benim böyle bi siteyle bağlantım olamaz;)
..Nicklas.. kardeş 45 euro dio ama o site fiyatı yani türkiyede 45 euro amazon sitesi güvenilir sitedir yanlış olmaz çıkış tarihi dorudur da biraz erken deilmi eylül ayı?
[ BдHдBдBд™ ] Orjinal Mesajı Yazan: metemete zaten 28 eylülde çıksada oyun türkiyeye 28 kasımda gelir. Çok komiksin sen ya.. O nie o metin?
morinho 28 eylülde avrupada çıkarsa hemen internete düşeceği için ben netten çekicem ama fifa 07 türkiyeye 4 5 gün sonra gelir öyle bir ay sürmez
FifaMen oyun çıktığından 3 gün sonra türkiyede bulunur. Maltepe Pazarından almayın sakın ha!! 6 cd nin de içinden trailer çıkar:p
Sezo1905 benim cd aldığım bi abi var saolsun o türkiyeye gelmeden satmaya başlıyo bile.sabahtan akşama bilgisayar başında oturur.yeni çıkan oyunları internetten çeker .bi kasaya iki tane monitörü bağlı. bil. parçaları satıyo.download hızlandırıcı var tam bir çılgın.ayrıca korsan site de açıyo kendi kafasına göre.:Dbu adamdan korkulur yane
erims91 fifa 07 nin resmi sitesinde(fifa07.ea.com) oyun 29 eylül de çıkıyo diyo.sitenin her yerinde bas bas baarıo adamlar, 29 eylül de çıkıyo diye.yani çıkış tarihi kesin.ama türkiyeye ne zaman gelir bilmem.ama çıktıktan 1 hafta sonra gelir heralde en geç.
Lvnt_Asn Orjinal Mesajı Yazan: sezo1905 benim cd aldığım bi abi var saolsun o türkiyeye gelmeden satmaya başlıyo bile.sabahtan akşama bilgisayar başında oturur.yeni çıkan oyunları internetten çeker .bi kasaya iki tane monitörü bağlı. bil. parçaları satıyo.download hızlandırıcı var tam bir çılgın.ayrıca korsan site de açıyo kendi kafasına göre.:Dbu adamdan korkulur yane Korsana hayır dicem ama :)
Sezo1905 Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn Orjinal Mesajı Yazan: sezo1905 benim cd aldığım bi abi var saolsun o türkiyeye gelmeden satmaya başlıyo bile.sabahtan akşama bilgisayar başında oturur.yeni çıkan oyunları internetten çeker .bi kasaya iki tane monitörü bağlı. bil. parçaları satıyo.download hızlandırıcı var tam bir çılgın.ayrıca korsan site de açıyo kendi kafasına göre.:Dbu adamdan korkulur yane Korsana hayır dicem ama :) haklısın ama nerde o kadar para :D
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: sezo1905 haklısın ama nerde o kadar para :D wallaha konuşmak kolay iş paraya gelince:O
Wâ¥Иè ЯỖỖИę¥ bence turkiyeye o kadar gec gelmez:confused: sonucta ea dunya capinda bi firma ve musteri memnuniyeti gerekiyo:D