Ayrton Senna Da Silva Arkadaşlar bu oyunda uefa kupası yok mu?Şampiyonlar Liginde Gruplarda 3. oldum ve uefa kupasına katılamadım.Lütfen yardım edin
ramcho milli takımdan bahsedıyosan war uefa 2010 dıe karsıma cıkmıstı gurupta 1. oldum turkıyeyle sora ıste gercek kupa gurup macları basladı ama neysen bashsettıını tam anlamadım