beckham17 Orjinal Mesajı Yazan: W0LF O kadar büyük yıldızlar dururken gitmişler Celtic'in adamını koymuşlar yazık... Ne alaka abi futbol fifa deyince yıldızlar mı aklına geliyo bence tanınmamısları koyarak oyunu sadece yıldız takımlarından oluşmadığını vurgulamıslar çookkk ii olmus bence Saygılar...
Kobra 191 resmi sitesinde kapak resmi verilmiş http://www.fifa07.ea.com/news/?id=8666&lang=en&delta=1
Juvixted Orjinal Mesajı Yazan: CutepoisQn EA Sports'un merakla beklenen yapımı Fifa 07'nin lansmanında yer alacak sporcular bugün tanıtıldı. Avrupa'da 29 Eylül'de oyunseverlerle birçok konsolda aynı anda buluşacak yapımın kapak çalışmalarında yer alacak sporcular şu şekilde: # Wayne Rooney (İngiliz) Manchester United (İngiltere) # Ronaldinho (Brezilyalı) Barcelona (İspanya) # David Villa (İspanyol) Valencia (İspanya) # Lukas Podolski (Alman) Bayern Munich (Almanya) # Francisco Fonseca (Meksikalı) SL Benfica (Portekiz) # Juninho Pernambucano (Brezilyalı) Olympique Lyonnais (Fransa) # Landon Donovan (Amerikan) LA Galaxy (ABD) Ayrıca firmadan yapılan basın açıklamasında İngiliz F.A.Premier Ligi ile olan lisans antlaşması'nın da 2010-11 sezonuna dek uzatıldığı da belirtildi. Alıntı.... iyide 1. sayfada werilen kapakda roy keane war senın verdiğin listede roy keane yok :S
DjALieN ya 3 ay önce açılmış konuda ne işiniz var anlamıyorum?? oyun çıkalı 4 ay oldu siz hala kapağını tartışıyorsunuz.