benm sorunum fifa2006 da oyuna girrken loadin kısmından sonra oyun atıyorr ama sadece 2 kişilik oynarken atıyor ve bu son 1 aydır oluyor ondan evvel böyle bi sorunum yoktu hatta internetten gerekli sürücüleri indrdim belki bi eksiklik vardır diye ama bi türlü olmuyor world cupta hazrlık maçında .ift kişilik oynatıyor fifada hazılık maçını ible oynatmıyorr oyundan atıyorr yardımcı olursanız sevinrimm