R2.Ruyesil bu bızım sampıyonlar lıgını etkılemzmı transfer olayı sevcenko nerde mesela ballack nerde olay sakat olur turnuva ıcın
steros dün adamın biri ile mac yaptım adam r.sociedad ı aldı dedim icinden neden aldı bi baktım dida adriano kaka shevcenko zambrotta trezeguet vardı ama cok kızdım ve yendim onu bole uc kagatcılıkla neler yapıuyolar :mad: