jazzandsarper arkadaşlar kitserver 5.2.2yi yükledim oyuna giriyorm bi maç yapıyorm sonra ikinci maça girerken oyundan atıyo ne yapabilirim yardım ederseniz sevinirim
jazzandsarper arkadaşlar bi cvp yazmak çok mu zor anlamıyorm bi sorun oldu yardımm istedik ses seda yok bravo gerçekten:(