peleburag Arkadaşlar belliki bu seneki oyun çok güzel olcak bu oyun ne zaman çıcak bilen varmı:confused: :confused: :confused:
DesPeRaDo_OsNa olm saa ne adam istediği yere atar ilk msj ını alla alla abicim sen 07 alma istersen pes6 al ya da ikisini de al mümkünse karşılaştırırsın sonra hangisi sana göre gsl se oynarsın :D :D :D
tolga_scn FIFA 07, 29 Eylul 2006 Cuma gunu cikacak ama bu tarih UK tarihi ve kesin tarih. Turkiye'de de UK ile birlikte ayni tarihte cikmasini umuyoruz.
David3000 Orjinal Mesajı Yazan: tolga_us FIFA 07, 29 Eylul 2006 Cuma gunu cikacak ama bu tarih UK tarihi ve kesin tarih. Turkiye'de de UK ile birlikte ayni tarihte cikmasini umuyoruz. Belki ekim ilk haftasını bulabilir ama ihşallah 29 Eylül 2006 Cuma günü çıkar.