demosu bile defalarca hatalardan dolayı çıkmayan bir oyunun orjinalini almam
gecelerce burda herkese cefa çektirildi kaç kişi belkide boş yere kilit yedi ban landı hata varsa demoda çıkıcak die tarih verme kardeşim böyle acemilik olmaz hakkedmediler bence orjinal oyun alımını üsteli bu kadar param olsa pes 6 sipariş ederim ön sipariş olduu için gayet uygun(tabi bu benim görüşüm)