"FENERBAHÇE VARSA BİZ YOKUZ"

Spor artık neredeyse tamamen ekonomi ve iş dünyasıyla içiçe geçti. Sponsorluk yasasıyla birlikte büyük firmalar, müşteri-taraftarları kendilerine çekmek için kulüplerin, özellikle de 3 Büyükler'in kapısını aşındırıyor. Gurbetçilerimizin ''İkinci vatan''ı Almanya'da hisseleri düşüşe geçen Deutsche Bank da Büyükler'imizin kapısını çaldı.
Deutsche Bank, Almanya’da yaşayan vatandaşlarımızın yaklaşık 38 milyar avro'ya varan tasarruflarından aslan payını alabilmek için taraftar-müşterilere yöneldi.
Bunun üzerine harekete geçen banka yetkilileri, Süper Kupa için Frankfurt'a gelen Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören, Galatasaray Başkanı Özhan Canaydın'ın kapısını çaldı.
Deutsche Bank, ikilinin ardından Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'la da masaya oturmaya oturup sponsorluk ve taraftarlara yönelik projeler sunmaya hazırlanıyordu fakat ummadıkları bir durumla karşılaştılar...
Canaydın, kesin bir tavırla ''Fenerbahçe olursa biz olmayız'' derken buna karşılık Beşiktaş'a yeşil ışık yaktı.
Demirören ise, projeye pek yanaşmadı ama Canaydın, israr etti. Banka yetkilileriyle görüşmede Canaydın, ''Diğer tüm kulüpler olabilir ama Fenerbahçe’yi de dahil edecekseniz bu projede olmayız'' diyerek son noktayı koydu.
STAR

sadece gülüorum..(eğer gerçekse):)