amarenash arkadaslar buraya sizi rating gol veya asist bakımından sasırtan oyuncuları yazalım Şahsen beni en cok sasırtan hollandalı nasıl yazıldığını bilmiorum ama zuiverloon die bi adam drc oynuo müthiş gelişti
serdaronaldo Mehmet Topuz..Kesinlikle .. kendisini kayseriden aldım 4 sezon sonra değeri 14 milyon €yu buldu ama kontrat imzalamayıp Deportivoya bedavaya gitti :mad: !!
cesar beni c.ronaldo çok şaşırttı aldım 2 maç oynattım bi boş kaleye gol attı onun dışında yaratıcılık serbestliğini full yapıom çalıma bile gitmio
Immune Orjinal Mesajı Yazan: cesar beni c.ronaldo çok şaşırttı aldım 2 maç oynattım bi boş kaleye gol attı onun dışında yaratıcılık serbestliğini full yapıom çalıma bile gitmio Oyunda çalım olayı pek olmuyor zaten ama ronaldo dan şaşma pas orta vb özellikleri o kadar iyi olmasa da çok gol atıp çok asist yapıyor..
Ozzy_AFR **Fildişi Liginden aldığım Bakary Soro çok şaşırttı.Fransa Ligeue 1 de 34 maç oynattım 7.89 ortalama tutturdu 19 yaşında hemde DC çok iyi bi defansmış oyunda.Afrikadan tanıdığım bi oyuncuydu performansı muhteşemdi :cool:**
m0K0k0 bektaş selçuk diye altyapıyan 16 yaşında adam çıkarmıştım amc 17 yaşında değeri 9milyon$ olmuştu zaten yirmi yaşına gelmedende satttım
killyex sergen çok şaşırttı beleş die milana transfer ettim adamla 10 maça çıktım 10 maçın 10'dada 2 yada 1 gölü war
Battousai Kayseri Erciyesspor'a 2.sezonumda ''Oktay Derelioğlu'' nu almıştım yedek düşünürken çıkarttığım 2 maçta 4 gol attı daha sonra as olarak denedim ve gördüm ki resmen ''uçuyor''...Ligi gol kralı olarak bitirdi,taraftar yılın oyuncusu seçildi ve yılın karmasına girmeyi başardı...Ama diğer sezonda geçen yılki performansını gösteremedi sonra da 35 yaşında bıraktı...
mmk damian luna:adam beni deli etti resmen.top sürme ve teknik 20,top kapma,pas ve orta açma 16 idi.22 maçta 2 golü 1 asisti var.kimse almakda istemedi.boş yere 7,5mn YTL verdim adama.sonunda birine 2,5e sattım da kontenjanı açtım.
Onur_gs ***Joshep Bye İngiltere Liginde Bir Takımın Alt Yapısında.Özelliklerine Bakttığımda Çok Şaşırdım 7 Tanesi 20'di 21 Yaşındaydı Hemen Aldım Çok İyi Oynuyor Takıma Rahat Adapte Oldu.***
semihkep beni en çok hernan crespo şaşırttı bedavaya galatasaray a aldım ama adam carlos tevez'in yanına bile yaklaşamadı 34 maçta 7 gol attı .
R2.ZephyR Tranbzonspor'a 18 yaşındaki **Kerlon**'u aldım,ilk çıktığı maçta AC Milan'a 3 gol,bir sonraki maçta Kaiserslautern'e 6 gol attı.Ağzım bi karış açık kaldı bakalım sezon içinde ne yapacak?