erda orneğin bu topu nasıl ekleyeceğiz.adıdas fınale veya roteıroyu ekleyebılıyoruz ama bunu nasıl eklıcez???
hasan_afyonlu arkadaşlar ggs bende yok nasıl indiririz yardımcı olurmusunuz bende tsl var ama formaları ggs ile açdiyo e bendede o yok ggsnin linkini verirseniz çok sevinirim
AleXsandro1907 Orjinal Mesajı Yazan: erda orneğin bu topu nasıl ekleyeceğiz.adıdas fınale veya roteıroyu ekleyebılıyoruz ama bunu nasıl eklıcez??? sanırım bu topu wevolutiondan indirdin sadece resmi değil bin dosyalarını da indirip dkz studio ile importlaman lazım