quiksilver1986 Böyle gidersek şampiyon oluruz,tek eksiğimiz sol kanattı ze roberto'da gelince sorun çözülmüş oldu.Hem lig'te hemde avrupada çok büyük işler yapıcaz ,Yeterki inanalım ve takımımızı her zaman destekleyelim